Thus, as a farewell (sort of, coz tempat makan bukan tuan yg nak pindah yg request tapi mak yong yang kini selamat melahirkan anak yg request..hihi), we planned to meet at OU on Tuesday night after work (1 April 14). At first rasa mcm tak confident je EH nak bagi green light. Ye lah kan, since weekdays, pastu after work lak tu. Kul bape nak sampai rumah nanti, esok nak keje lak. But Alhamdulillah, EH agree nak gi. Kebetulan esoknya I have applied for half day since I need to settle some bank issues. Thank you EH coz melayan mak yong sorang ni. Mmmuah.
Seriously, I thought that mak yong yg request nak makan kat DD tu bawak husband. Sekali sampai je kitorang kat DD tu, tgk2 ada all the three ladies je. EH sorang je a guy. Hehe. Rupanya husband cik kak tu tengah stranded kat tempat keje, tengah peek period kan. Hehe.
Kitorang kuar rumah after Maghrib and Alhamdulillah, traffic was okay & we managed to arrive around 8.30pm. The girls dah started eating theirs. EH order grilled lamb while Kaisara and I order beef lasagne & fries. I don't like the texture of the lasagne though. Luckily ada fries.
Kitorang borak dan terus berborak & menggegarkan DD tu dgn kitorang nye gelak..hehe..Rasanya kalau few other unimates join us (since all four of us that night were unimates), lagi bergegar kot DD tu bak kata Feens, the one kitorang raikan in her blog. Lama jugaklah we all in the DD sampai diorang start simpan kerusi angkat atas meja..hihi
Then, lepas kitorang bayar, mak yong lagi sorang tu request nak beliu magnum gold pulak..ish ish..nasib baik sempat makan sebab 04.04.14 dah selamat mak yong tu give birth to a beautiful baby boy (congats Fatin). And Aliaa, follow mak yong beli gak magnum tu..haha.
Oh ya, surprisingly, from the restaurant to JJ (where the mak yong get the magnum), Kaisara was holding hand with Aunty Feens nya. So, mama and abah can hold each others hand. *wink wink* ;p
Thanks Feens melayan anak dara I. To Fatin, jangan marah ek bila Kaisara tanak hold hand, Aunty Fina dia dah put her in Feens charming spell.. hahaha..
I wore a gorgeous dress from kedokian yana. And love it so much. Macam nak beli lagi je..hehe..boleh tak dear? EH boleh kan darling? ;)
Overall, I have a really great time that night and I belive so does EH & Kaisara.
Let's view the pics :D
The ladies :D
And the little lady busy wif the phone ;p
See, see, elok je jalan pegang tangan Aunty Fina dia tu
Wif Mama yang suka sangat dengan dress Yana ni.. :D
![]() |
| Sempat lagi naik car ni sebelum balik. |
Us :D..Thank you EH...Mmmuah
Okies, till next entry sumer.
Assalamualaikum.








1 comment:
Sara yang chomel ^_^
Rumah Pn Zau tak sempat nak ambik gmbr pulak kan. klu tidak leh kt wat review :)
Post a Comment